TRAPANI U ME PAISI
Anchi cu lu ventu di sciroccu ca certi voti è accussì forti, ca mi scapidda e mi disturba l’occhi……. Lu me paisi è beddu .. è beddu assai. Lu me paisi è beddu .. è beddu assai. E si certi voti manca l’acqua rintra ‘e casi, basta chi m’affacciu e taliu ‘u mari… e gia’…. mi sazziu... e già... mi sazziu.
Si poi lu me paisi lu taliamu.. du Munti San Giulianu è veru beddu E’ veramenti…beddu.. beddu assai. È veramenti … beddu.. beddu Taliannulu di sira ‘lluminatu ..
E ddi luci si specchiano nno mari…. ca puru li pisci …. fannu ralligrari ca puru li pisci …. fannu ralligrari. Taliannulu di sira ‘lluminatu .. E ddi luci si specchiano nno mari…. ca puru li pisci …. fannu ralligrari ca puru li pisci …. fannu ralligrari. fannu ralligrari.
|
TRAPANI (il mio paese)
Anche con il vento di scirocco che certe volte è così forte che mi scapigli e mi disturba gli occhi, …il mio paese è bello …è bello assai.
E se certe volte dentro le case manca l’acqua, (1) basta che mi affaccio, guardo il mare… già mi sazio.
Se poi il mio paese lo guardiamo dal Monte San Giuliano (2) è veramente bello di sera illuminato … e quelle luci si specchiano sul mare che pure i pesci fanno rallegrare, che pure i pesci fanno rallegrare. Guardandolo di sera illuminato e quelle luci si specchiano sul mare che pure i pesci fanno rallegrare, che pure i pesci fanno rallegrare.
1) nei rubinetti non scorre acqua 2) Erice (TP)
|