RITORNU
Sutta stu trenu ca camina cuntannu u tempu p'arrivari, un passunu mai i minuti, l'uri. I ma pinzera ammeci currunu forti e già arrivaru nni tia. Quantu passà prima di turnari! E tu, cc'ha fattu, cc'ha dittu senza di mia? no… unn'u vogliu sapiri... E mentri vidu comu eri ogni cosa di mia ti cerca s'ammenta comu po' essiri cangiatu. Su l'occhi ca taliunu chiddru ca fa, comu si fattu ca ti venunu appressu a ogni passu ppi sapiri unni va. E' u cori ca senta u to silenziu ca coglia comu sciura i to paroli e suspira d'amuri. E sti manu! su chiddri ca ti tenunu forti t'accarizzinu sta frunti, sti capiddri ca ti toccunu mentri dormi pianu p'un ti fari addruvigliari. E sta vucca ... duci sti labbra c'arridunu suli quannu ti vidu ca jocanu cchi paroli pp'un si fari scurdari E tu mi sta aspittannu? cchi fa? cchi dici senza di mia?
… unn'u vogliu sapiri.
|
RITORNO
Sopra questo treno che cammina contando il tempo che manca
per arrivare, non passano mai i minuti, le ore. I miei pensieri invece corrono veloci e già sono arrivati da te. Quanto tempo è passato prima del ritorno! E tu, cosa hai fatto, cosa hai detto senza di me?
no ... non lo voglio sapere ... E mentre rivedo come eri ogni parte di me ti cerca s'inventa come puoi essere cambiato. Sono gli occhi che guardano quello che fai, come sei che ti seguono ad ogni passo per sapere dove vai. E' il cuore che ascolta il tuo silenzio che raccoglie come fiori le tue parole e sospira d'amore. E queste mani! sono quelle che ti tengono forte
t'accarezzano questa fronte, questi capelli che ti sfiorano mentre dormi piano per non svegliarti. E questa bocca ... dolci queste labbra che sorridono quando ti vedo che giocano con le parole per non farsi dimenticare. E tu, mi stai aspettando? cosa fai? cosa dici senza di me?
… non lo voglio sapere.
|