SICILIA TERRA D'INCANTO
Meraviglioso e sereno il mare di questa Sicilia bell'isola d'oro, io vi nacqui e ci voglio restare sempre contento finché muoio. Io la considero terra d'incanto ricca di sole e di frutti gustosi, siciliano io sono e me ne vanto lo dico a tutti, anche ai bambini. Qui quando la sera s'affaccia la luna mi strizza l'occhio e mi porta fortuna, e se di notte ammiro le stelle sono più luminose, le trovo più belle. Mangio il pane con tanto piacere,
mi bevo l'acqua e il mio cuore sorride, con i "cannoli" mi lecco le dita dormo tranquillo con l'aria pulita! Questo è un ambiente che a tutti piace, dentro le chiese si parla di pace, dentro le case preghiere al Signore con grande fede intrise d'amore. Sceglie questa terra con gioia il turista, sotto questo sole interi mesi ci resta, quando riparte il cuore gli duole, scrive un diario con belle parole. Meraviglioso il cielo celeste, in tutti i mesi si parla di feste, feste che danno gioia e allegria, siciliani cantate con me.
|
SICILIA, TERRA D'INCANTU
Meravigliusu e sirenu lu mari di sta Sicilia bell'isula d'oru, iu cci nascivu e cci vogliu ristari sempri cuntenti pi fina chi moru. Iu la cunsiddru na terra d'incantu, ricca di suli e di frutti agustusi, Sicilianu! iu sugnu e mi vantu, lu dicu a tutti, piffìna e carusi. Cca quannu a sira s'affaccia la luna mi scaccia l'occhiu e mi porta furtuna, e si di notti talìu li stiddri su cchiù lustrusi, li trovu cchiù beddri. Mangiu lu pani cu tantu piaciri, mi vivu l'acqua e lu cori m'arridi, cu li cannola mi liccu li ita, dormu tranquillu cu l'aria pulita. Chissa Sicilia a tutti piaci, intra li chiesi si parla di paci, intra li casi prighieri o Signuri, cu ranni fidi strachjni d'amuri. Scegli sta terra cu aguriu 'u turista, sutta stu suli cuntenti cci resta, quannu riparti lu cori cci doli, scrivi 'u diariu cu belli paroli. Meravigliusu lu celu celesti, tutti li misi si parla di festi, festi ca dunanu gioia e alligria, siciliani cantati cu mia.
|