FIGLI DI STA TERRA
Di chissa terra sempri s'ha parlatu di beni e tanti voti anchi di mali, cci fu na ranni storia nu passatu 'mpurtanti pi li primi cristiani.
Ci foru lotti e guerri pi rignari ni sta Sicilia terra di magia, tuttora si cuntinua a parlari di avvinimenti e di mitologia.
Si dici ca c'è mafia e briganti, cu accenna a tantu 'ngegnu e 'ntilligenza, ni piglianu pi populu 'gnoranti, cu dici ca ittamu la sapienza.
La storia parla d'omini potenti, d'eroi vinci tuttu e prepotenti, ma po arriva un fissa e senti diri ca ccà c'è sulu siti di putiri!
Sta terra ha statu sempri 'mmidiata, sta terra ha statu sempri scarculata, qualcunu addirittura cu gran festa vulissi ca appuzzassimu la testa!
Ma no... nun semu nantri 'i picuruna, di ccà partinu 'i megliu furgaruna, cu arriva a haviri un postu e cumannari nessunu lu po mai supraniari!
Oh terra beddra chjna di gran suli, c'è cu ti lassa pi forza maggiuri, macari ca arricchisci e havi dinari luntanu soffri e ca voli turnari.
|
FIGLI DI QUESTA TERRA
Di questa terra sempre sai è parlato di bene e tante volte anche di cose brutte, c’è stata una grande storia nel passato importante per le prime persone.
Ci sono state lotte e guerre per regnare in questa Sicilia, terra di magia, tutt’ora si continua a parlare di avvenimenti e di mitologia.
Si dice che c’è mafia e briganti, chi accenna a tanto ingegno e intelligenza, ci prendono per un popolo di ignoranti, c’è chi dice che siamo gente sapiente.
La storia parla di uomini potenti, di eroi invincibili e prepotenti, ma poi arriva una vecchia storiella e senti dire che qui c’è solo sete di potere.
Questa terra è stata sempre invidiata, questa terra è stata sempre non considerata, qualcuno addirittura con gran festa vorrebbe che chinassimo sempre la testa!
Ma no… non noi i pecoroni, di qua partono le migliori comandanti, chi arriva ad avere un posto e comanda nessuno lo potrà mai negare.
O terra bella, piena di un grande sole c’è chi ti lascia per forza maggiore anche se arricchisce ed ha soldi lontano da te soffre e qui vuole tornare
|