A STRAGI CUNTINUA
Nun capisciu cchiù nenti ni stu munnu c'è un micidiu dì fìmmini ogni jornu un maritu ammazza a muglieri e figli comu scutulari i gricchi ai cunigli.
A famiglia è sacra e nun si tocca! nun si rùmpinu l'ova sutta a jocca! u cani, sempri li figli accarizza! u passaru, u nidu mai lu spampazza!
Nun esisti medicu guarituri di stu mali ncurabili d'amuri, nun c'è midicina miraculusa ca guarisci na gilusia scunciusa.
A midicina ca nostru Diu fici è sacra e santa pi campà filici: l’omu e a fìmmìna formanu in natura na sula carni na sula criatura.
Siddru sta carni si tagghia e si sparti è comu campari a jurnata, a sorti e si u ciriveddu fùnni e mpazziscì zzoccu succedi, mai, mai si capisci.
U matrimoniu sia sacru e onuratu u lettu sia pulitu! e mmaculatu picchi Diu castija po’ i malafatti e u ‘nfernu ncumincia di ccà cu i fatti. Nun è cuncessu ccà di truppicari picchi ti jochi a vita tantu pi schirzari e siddru u ciriveddru ti funnisci 1'opira è diavulu, s'u capisci. U Signuri lassa stu scrìttu sacru: L'amuri unn'avì sìcreti unnè magru l'amuri è pi sempri ed è binignu l'amuri nunnè gilusu o malignu.
L'amuri nun si cumporta mai mali nun cerca spuntu è dunci com'u meli nun si vanta e nun s'unchia comu a sfera iddru cridi, ìddru copri e tantu spera.
Iddru è e supporta li cosi tutti, sulu ascuntannu sti paroli scritti a vita sarà na fàula pi tutti.
|
LA STRAGE CONTINUA
Non capisco più niente in questo mondo c'è una strage di donne ogni giorno un marito uccide la moglie e i figli come si battono le orecchie ai conigli.
La famiglia è sacra, non si tocca! non si rompono le uova sotto la chioccia! il passero, il nido mai lo strapazza! il cane accarezza sempre i propri cuccioli!
Non esiste un medico guaritore di questo male incurabile d'amore, non c'è medicina miracolosa che può guarire una gelosia d'amore delusa.
La medicina che il nostro Dio ha fatto è sacrosanta per campare felici: l'uomo e la donna formano in natura una sola carne una sola creatura.
Se questa carne si taglia e si divide è come campare alla giornata, alla sorte e se il cervello fonde e impazzisce quello che succede, mai e poi mai si capisce. Il matrimonio sia onorato per tutti il letto matrimoniale sia incontaminato perché Dio giudica dopo tutte le colpe e l'inferno incomincia di qua con i fatti.
Non è concesso qua di sbagliare perché ti giochi la vita così per scherzo e se il cervello impazzisce l'opera è del diavolo, se lo capisci. Il Signore ha lasciato questo scritto sacro: l'amore non ha segreti non è povero l'amore è per sempre ed è benigno l'amore non è geloso o maligno. L'amore non si comporta mai male non cerca gli interessi è dolce come il miele non si vanta e non si gonfia come una sfera esso crede, esso copre e tanto spera.
Esso esiste e sopporta le cose tutte. Solo ascoltando queste parole scritte la vita sarà una favola per tutti.
|